söndag 23 oktober 2011

Boooring

Om man skriver en blogg så verkar det som om att man alltsom oftast ska vara cool, lägga upp foton på sig själv a là "Dagens Outfit", vara "hipp" och inne, springa på premiärer eller skriva om sina barn eller hunden osv osv.

Jag är inte sån.
Jag är ingen glam bloggare utan vill helt enkelt bara skriva om mina erfarenheter, upplevelser och mina tankar om denna stad och detta land och det innefattar även en del inläggs torka ibland, i dag för att jag haft typ den tråkigaste helgen på länge!
Jag har inte gjort ett vettigt dugg, har snöat in mig helt och har kollat Entourage från början (har aldrig riktigt följt serien men är nu helt fast) och andra serier.

Jag skulle behöva en hobby helt enkelt.

Så innan den 1 nov så ska mitt mål vara att hitta en kul hobby som ger mig något att se fram emot i vinter mörkret, är det nån som har någon idé så är ni välkomna att framföra den (ska skriva in mig på gymmet nu i veckan och ska börja på Yoga, så tränings biten är avklarad).

Mellan ett Entourage avsnitt och ett annat så var jag på marknaden Porta Portese som jag skrivit om tidigare i inlägget "söndags shopping", då jag tycker det är kul att botanisera runt bland alla grejer de säljer. Jag köper sällan eller aldrig något men det är kul att kolla.


Posted by Picasa



Mellan stånden kan man även hitta matstånd var de oftast säljer mackor och andra onyttiga grejer. Jag stannade till och valde mellan en onyttig macka eller en tallrik flottiga pommes frites med majonäs.. Tog mackan. Funderade på en flottig munk till efterrätt men lyckades hejda mig.


Posted by Picasa

Inga kommentarer: