söndag 18 september 2011

..and the show goes on..

Turerna kring Berlusconis affärer med flickor av alla dessa slag fortsätter. Nu är det rättegång och mycket skriverier och snack om detta (igen). Konspirations teorierna om att han låter folk snacka om detta i stället för att folk ska koncentrera sig på vad han egentligen gör är många och enl. mig kanske inte helt fel.
Man kan anklaga honom för mycket men speciellt dum är han inte när det kommer till att förvirra det italienska folket med olika dumheter.

Själv ska jag ut i det fina vädret då jag knappt satte min fot utanför dörren igår. Idag går turen till stadsdelen Garbatella som byggdes för arbetarklassen strax innan och under fascismen.
Idag är det en rätt "hipp" stadsdel och jag har aldrig varit där så det ska bli kul att se nått nytt.



Visa större karta

Inga kommentarer: