onsdag 5 oktober 2011

Rimini

Eftersom det är mässperiod på gång, så är jag i morgon på väg till en ny mässa med jobbet denna gång i Rimini.

Det ska bli hur spännande som helst, jag har nämligen alltid sagt att jag aldrig ska åka till Rimini då jag alltid sett det som jordens turist/ungdoms party fälla....Åkte till Kos när jag var 17-18 och tyckte det räckte av den sortens ställen (Ok, Rimini är för liiite äldre och rikare än vad jag var vid 17-18).
Så det ska bli spännande att få se stan mot min vilja..
Kanske blir jag positivt överraskad, kanske blir jag inlåst på mässan hela dan så jag inte ser något annat än mässan, hotellet och de restauranger jobbet ska ta med oss ut på..

Man ska inte ha fördomar, men om man mot förmodan har det så är det fina att man kan bli positivt överraskad..

För er som har turen att inte veta vart Rimini ligger så får ni en karta här:


Visa större karta

ciao

Inga kommentarer: