lördag 17 september 2011

Shopping online

Jag vet inte om det finns i Sverige (det gör det säkert) men här finns det många dealer sidor. Alltså sidor som erbjuder olika bra dealer på allt möjligt och dealen gäller bara i 24 timmar.
T.ex i morse så tänkte jag att jag skulle klippa håret samtidigt som jag öppnar min mail var det varje morgon regelbundet kommer 3 olika "Offerte" från ett företag som heter Groupon och till min stora lycka så hittade jag en deal hos en frisör här i närheten. Hela paktetet för 39 euro vilket inte är dumt alls med tanke på att sist jag var och klippte mig här så betalade jag 70 euro för en klippning.

De här Groupon har jag faktiskt aldrig testat då jag tycket det är irriterande att de blockerar min mail hela tiden med sina dealer mail, men vet kompisar och kollegor som köpt t.om Iphones via en deal (man kan hitta billiga hotell och allt möjligt här, som ni kan se nedan.. biljardbord..?) och man har ånger rätt och allt, så jag ska testa.


Inga kommentarer: