torsdag 19 maj 2011

Katter del 2

Lilla adoptiv katten i trädgården har råkat i onåd hos min lägenhetskompis. Hon for på min lägenhetskompis 2 katter nu i kväll och min lghskompis blev så klart jätte förbannad, även på mig, som om att jag skulle ha nått med kattens vilja att göra. Tyvärr så har jag ju lite svårt att fråga kattstackarn om vad det var som fick henne att oprovocerat flyga på de andra två.
Men nu har jag problemet att jag måste hitta ett nytt hem till henne snabbt som fasen innan det blir en riktig catfight här ute i trädgården.
Annars har jag äntligen lyckats pallra min iväg till gymmet, två ggr tom denna vecka. Jag som alltid gick innan, men har haft ganska många förkylningar den senaste tiden så gymmet har hamnat efter. Det kanske blir bättre nu när det finalmente blivit varmt: 25 grader och sol idag!

Inga kommentarer: