torsdag 1 september 2011

en som inte kan resa lätt...



helt otroligt.. ska vara borta i 2,5 dagar och detta är min packning..

Jag har lärt mig att köpa reseförpackningar men måste typ ha med kläder "i fall" och då snackar vi inte kläder i ombyte för att vara fin... Utan: "ifall det blir kall" så har jag i alla fall med mig jeansjackan och en kofta + klänningar och ett par byxor.. Det är ca 33 grader i Florens just nu och på kvällen ska temperaturen sjunka till max 18 grader, så risken att jag fryser är väl inte så stor. Men jag jobbar på mitt packnings dilemma... Har en lång väg kvar men är säker på att jag en dag nog ska klara av att resa med väldigt lite packning.

OBS: i Intersport påsen ligger ett set inlines skydd som jag fått i uppdrag att köpa i Sverige till min kompis pojkvän, så det är inte kläder eller skor, riktigt så illa ställt är det inte än..


Inga kommentarer: