lördag 14 maj 2011

tillbaks


Jag har varit lite franvarande da jag varit pa jobbresa och igar nar jag tankte skriva lite om min resa sa funkade inte bloggen.
Jag ar just nu i ett sooligt Florens och halsar pa min vanner har. Jag bodde har i ca 8 ar, fran ar 2000 till 2008 och det kanns som jag vaxt upp har. Kom hit som 20 aring och lamnade stan efter manga strapatser som universitetsstuderande, arbetare och arbetslos i om gangar. Den har stan har verkligen lart mig mycket om livet och mig sjalv.. Sen ar det ju ocksa en otroligt vacker stad med mycket konst och kultur.
Jag overtygade ju min chef om att fa vara i Toscana denna vecka da det snackades om att det skulle vara en stor jordbavning i Rom den 11e maj. Sov i natt hos nagra kompisar som bor utanfor Florens och tror ni inte att det var jordbavning dar i stallet!?? Men det maste ha varit en mini jordbavning for jag markte da inget..

Just nu skriver jag fran min jobbdator hos min kompis och har inte mojlighet att lagga upp bilder fran de stallen jag besokt i veckan, det kommer senare.

Inga kommentarer: